Všeobecné obchodné podmienky

I. Identifikácia obchodníka

1.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou

Obchodné meno: Ma-Ya Agency s.r.o.

Sídlo: Holíčska 3043/15 851 05 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika

Zapísaná v Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 141907/B
IČO: 51983591

DIČ: 2120850963

IČ DPH: SK2120850963
Bankový účet: SK02 1111 0000 0015 3891 4001

Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty

(ďalej aj “Predávajúci” alebo “Obchodník”alebo „Dodávateľ“) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovarov a služieb ponúkaných Predávajúcim na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení, Zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník

1.2.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je: 

Email: info@ma-ya.sk

Tel. č.: + 421 918 233 174

1.3Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv je:

Ma-Ya Agency s.r.o., Holíčska 3043/15 851 05 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika

II. Definícia pojmov

2.1.Pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok, Obchodník v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. v platnom znení, uvádza a definuje tieto pojmy:

2.2.Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, adresného listu alebo ponukového katalógu

2.3.Obchodník (ďalej aj “Predávajúci”) je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.

2.4.Objednávateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá v súvislosti s úmyslom vykonávať propagačné akcie na podporu alebo zvýšenie predaja či prestíže svojich produktov / svojej značky v súlade s podmienkami uvedenými nižšie.

2.5.Zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára obchodník s objednávateľom.

2.6.Eventom sa rozumejú všetky marketingové aktivity určené na podporu a zvýšenie predaja objednávateľa, aktívna podpora značky a postavenie objednávateľa na predajných miestach či iných miestach spojených s predajom či marketingom vykonávané Promotérmi či Hosteskami.

2.7.Pod pojmy Promotér, či Hosteska, Helper, Animátor alebo umelec sa rozumejú osoby zabezpečené agentúrou, prípadne živnostníci, vykonávajúci službu v súlade s obchodnými podmienkami a odsúhlasenou objednávkou.

2.8.Pojem Internetový obchod je totožný s pojmom Elektronický obchod a s pojmom Webové sídlo.

2.9.Trvanlivým médiom prostriedok, ktorý umožňuje spotrebiteľovi alebo obchodníkovi uchovávať informácie adresované spotrebiteľovi alebo obchodníkovi počas doby, ktorá zodpovedá účelu, ktorý plnia tieto informácie, a spôsobom, ktorý umožňuje ich nezmenenú reprodukciu a použitie v budúcnosti, najmä listina, e-mail, USB kľúč, CD, DVD, pamäťová karta 

III. Základné ustanovenia

3.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Obchodníkom. 

3.2.Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

3.3. Predmetom VOP je stanovenie základných práv a povinností zmluvných strán a úprava ich vzájomnej spolupráce vedúcej k dosiahnutiu maximálnych úspechov jednotlivých “eventov”.

3.4. Dodávateľ bude pre Objednávateľa na území Českej a Slovenskej republiky realizovať také eventy, s podmienkami realizácie ktorých súhlasia obe zmluvné strany.

IV. Objednávka služby alebo produktu –  uzatvorenie kúpnej zmluvy

4.1.Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky produktov Kupujúcim realizované najmä využitím webového sídla Obchodníka, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami. 

4.2.K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Obchodníkom dochádza momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu, ktorú Kupujúci vytvoril v zmysle bodu 4.1. týchto VOP Obchodníkom (elektronicky na emailovú adresu Kupujúceho, ktorú si zvolil Kupujúci v procese vytvárania objednávky).

4.3.Objednávateľ vypíše Dodávateľovi objednávku na každý jednotlivý event. Dodávateľ na základe tejto objednávky spracuje a vystaví cenovú kalkuláciu. Po vzájomnom odsúhlasení tejto objednávky a jej cenovej kalkulácie oboma zmluvnými stranami sa táto objednávka a jej cenová kalkulácia stanú neoddeliteľnou a záväznou súčasťou VOP.

4.4.Cenu uvedenú v odsúhlasenej objednávke je povinný Objednávateľ uhradiť Dodávateľovi v súlade s podmienkami vo VOP.

4.5.Každá odsúhlasená objednávka sa stáva neoddeliteľnou súčasťou VOP.

V. Doba trvania kúpnej zmluvy

5.1.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho. A to najmä doručením a zaplatením produktov v zmysle uzatvorenej kúpnej zmluvy. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva Kupujúceho v zmysle zákonnej zodpovednosti za vady produktov zo strany Obchodníka.

5.2. Objednávateľ môže od VOP s okamžitou platnosťou odstúpiť v prípade zistenia hrubého porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy zo strany Dodávateľa.

5.3. Dodávateľ môže od VOP s okamžitou platnosťou odstúpiť v prípade zistenia hrubého porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy zo strany Objednávateľa.

5.4. Obe zmluvné strany môžu zmluvu vypovedať písomnou formou, a to s výpovednou lehotou tri mesiace aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Dodávateľ sa však zaväzuje dokončiť všetky začaté projekty, podľa ustanovení tejto zmluvy a Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť všetky začaté projekty, podľa ustanovení tejto zmluvy.

VI. Kúpna cena  informácia o kúpnej cene

6.1.Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho (ďalej len „kúpna cena“) je dohodnutá individuálne podľa požiadaviek Objednávateľa na základe cenovej ponuky. 

VII. Dodanie služieb/produktov

7.1.Po odsúhlasení cenovej ponuky objednávateľa s dodávateľom a dohodnutí organizácie eventu alebo osôb zabezpečených agentúrou je individuálne dohodnuté dodanie služieb podľa požiadaviek objednávateľa.

VIII. Spôsoby platby a platobné podmienky

8.1.Dodávateľ vystaví v rámci každej jednotlivej objednávky cenovú kalkuláciu, dohodnutá cena je úplná a konečná (vrátane cestovných nákladov, materiálu, koordinácie, príp. ubytovanie…). V prípade zmien zo strany objednávateľa sa môže konečná cena na základe individuálnej dohody meniť.

8.2. V prípade reklamovania vyúčtovania a faktúry je nutné urobiť tak najneskôr v priebehu 5 pracovných dní od doručenia faktúry.

8.3. Pri prvotnej spolupráci s každým novým Objednávateľom vyžaduje Dodávateľ 50% zálohu celkovej ceny na realizáciu objednávky splatnú minimálne 3 pracovné dni pred realizáciou objednávky.

8.4.Platba vkladom, alebo prevodom na bankový účet Predávajúceho je možná u stálych objednávateľov.

IX. Zmeny zadania, storno podmienky a sankčné ustanovenia 

9.1. Dodávateľ negarantuje, že zaistí požiadavky, ktoré vyvstali zmenou v zadaní, ktoré boli Dodávateľovi oznámené v čase kratšom ako 5 pracovných dní pred prvým dňom realizácie objednávky. Pri zmenách v zadaní už odsúhlasenej objednávky, si  Dodávateľ vyhradzuje právo navýšenia kalkulácie o náklady, ktoré mu vznikli so zmenou objednávky – tieto náklady si nechá schváliť od Objednávateľa.

9.2. Pokiaľ je objednávka v rozmedzí kratšom ako 3 pracovné dni úplne stornovaná, bude objednávateľovi fakturované 50 % kalkulovanej čiastky.

9.3. Pokiaľ je objednávka v rozmedzí kratšom ako 24 hodín úplne stornovaná, bude objednávateľovi fakturovaných 100 % kalkulovanej čiastky.

9.4. Objednávateľ je povinný v prípade zrušenia realizácie objednávky v jej priebehu vyplatiť Dodávateľovi 100% z toho, čo už bolo zrealizované, a 50% za práce, ktoré neboli vykonané, avšak boli objednané v rámci tohto eventu.

9.5. V prípade porušenia bodu 9.2 a 9.3. sa Objednávateľ  zaväzuje, že v priebehu trvania zmluvy a 6 mesiacov po jej ukončení neuzavrie so zamestnancami Dodávateľa žiadnu zmluvu, ktorej predmetom je tá istá či obdobná činnosť, ktorá je predmetom tejto Zmluvy a tiež že za týmto účelom neodovzdá kontaktné informácie na akéhokoľvek zamestnanca Dodávateľa tretej osobe. V prípade porušenia tejto povinnosti je Objednávateľ povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- Eur za každé jednotlivé porušenie vyššie uvedenej povinnosti.

X. Práva a povinnosti Dodávateľa 

10.1.Dodávateľ má právo na odmenu, ktorá je stanovená cenou v odsúhlasenej kalkulácii vystavenej na základe vyplnenej a odsúhlasenej objednávky.

10.2. Dodávateľ má právo na úhradu nákladov, ktoré vynaložil pri plnení svojho záväzku nad rámec schválenej kalkulácie. Tieto náklady musí Dodávateľ bezodkladne hlásiť Objednávateľovi a nechať si tieto extra náklady schváliť.

10.3. Pokiaľ Objednávateľ neuvedie inak, vyhradzuje si Objednávateľ právo na propagáciu akcie na všetkých kanáloch a následné zverejnenie úspešnosti akcie.

10.4. Dodávateľ je povinný postupovať s odbornou starostlivosťou a je povinný vykonať také práce a úkony, ktoré sú nevyhnutné k úspešnej realizácii jednotlivých eventov. Všetko, čo Dodávateľ potvrdil, že bude realizovať podľa objednávky, je povinný uskutočňovať v súlade so zmluvnými podmienkami. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi všetky okolnosti, ktoré zistil pri realizácii Eventu a ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov Objednávateľa.

10.5. Dodávateľ sa zaväzuje chrániť dobré meno Objednávateľa.

10.6. Dodávateľ sa zaväzuje, že so všetkými informáciami, ktoré dostane od Objednávateľa, bude zaobchádzať ako s dôvernými a nebude ich odovzdávať tretím stranám, ani používať na iné účely, priamo sa nevzťahujúce k obsahu objednávky.

10.7. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať objednávku v dohodnutých termínoch a s dohodnutými náležitosťami.

10.8. Dodávateľ je zodpovedný za naplnenie cieľa akcie, okrem zlyhania ľudského faktoru.

XI. Práva a povinnosti objednávateľa

11.1. Objednávateľ má právo na kontrolu realizácie Eventu.

11.2. Objednávateľ má povinnosť uhradiť Dodávateľovi všetky extra náklady, ktoré Dodávateľ vynaložil na realizáciu Eventu a ktoré boli predtým odsúhlasené Objednávateľom z ich povahy vyplýva, že neboli v pôvodnej kalkulácii.

11.3. Objednávateľ je povinný odovzdať včas, a to najneskôr do 5 pracovných dní pred realizáciou Eventu, Dodávateľovi materiály a informácie, ktoré sú nutné na realizáciu Eventu. V prípade, že sa bude jednať o menej ako 5 pracovných dní, bude účtovaný príplatok, ktorý si objednávateľ vopred odsúhlasí.

11.4. Objednávateľ sa zaväzuje nevyužívať pracovníkov Dodávateľa ani kontakty získané v dobe trvania spolupráce s Dodávateľom pre iné Eventy, ani na iné účely, než tie, na ktorých sa Objednávateľ dohodol s dodávateľom, a to ani počas trvania tejto spolupráce, ani v dobe 1roku po jej ukončení. . Objednávateľ sa zaväzuje nepoužiť prípadné získané informácie o Promotéroch, či Hosteskách vo svoj vlastný úžitok bez predchádzajúceho súhlasu Dodávateľa.

11.5. Objednávateľ sa zaväzuje objednávať subdodávky (stánky, POS materiály a ďalšie súčiastky kampaní) s takým predstihom, ktorý umožní zaistiť všetko potrebné v požadovanom termíne. V opačnom prípade nemôže dodávateľ garantovať ich včasné dodanie.

XII. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu

12.1.Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa čl. XII bod. 13.1 až 13.3 týchto VOP okrem zmluvy, ktorej predmetom je:

12.2.Poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a  poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, 

12.3.Dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

11.4.Dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

12.5.Dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,

12.6.Dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

12.7.Dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

12.8.Dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť,

12.9.Vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,

12.10.Dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,

12.11.Dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,

12.12.Tovar zakúpený na verejnej dražbe,

12.13.Poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,

12.14.Dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

XIII.Orgán dozoru

13.1.Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5,
820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

XIV. Alternatívne riešenie sporov

14.1.V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (kontakt nájdete https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/, alebo priamo na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. 

Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na internetovej  stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy vystupuje v postavení spotrebiteľa. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

XV. Informácie o prijatých kódexoch

15.1.Obchodník informuje spotrebiteľov že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

XVI. Hodnotenie produktov spotrebiteľmi

16.1.Obchodník nevykonáva kontrolu a obmedzovanie hodnotenia produktov len na osoby, ktoré produkt u obchodníka zakúpili. 

XVII. Záverečné ustanovenia

17.1.Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená jeho umiestnením na Webovom sídle Predávajúceho. V prípade zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

17.2.Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty – Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.

17.3.Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na Webovom sídle Predávajúceho dňa 01.07.2024